איך לצאת לחופשה משפחתית בצפון הארץ05/10/2016

איך לצאת לחופשה משפחתית בצפון הארץ
אין כמו חופשה שאליה אתם יוצאים עם כל המשפחה, כי מי מאיתנו לא היה רוצה להתנתק מחיי היום יום ולהתחבר לטבע ולאנשים שהוא אוהב? עם זאת, כל מי שכבר יצא מידי פעם לחופשה עם המשפחה יודע לומר שלפעמים החופשות האלה מוצלחות יותר ולפעמים פחות. מה באמת הופך נופש משפחתי לחוויה בלתי נשכחת? האם זו הוילה שבה ישנים? או אולי הפעילויות שמשלבים בחופשה? האמת היא שאין תשובה אחת נכונה אבל אתם כן יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו ותתכננו את הפרטים השונים, הרי שתהייה להם הצלחה גדולה בנופש הקרוב.

מה עושים בצפון?
החלטתם שהפעם אתם נוסעים עם המשפחה לצפון הארץ לכמה ימים? אם כך, כדאי לכם להתרכז לא רק בבחירת הוילה אלא גם בשאלה איזה אטרקציות יש באזור. זה נכון בין אם הילדים שלכם קטנים ובין אם הם כבר גדולים יותר, כי לא לכל אחד מתאים רק לרבוץ שעות על יד הבריכה. אזור הצפון הוא יעד נפלא לחופשות משפחתיות כי ניתן לקחת בו חלק באטרקציות שונות כמו:

1. ביקור בחוות טוסקנה בגליל – מקום קסום שנראה כמו טוסקנה הנפלאה שבאיטליה ומציע פעילויות כמו רכיבה על סוסים וטיולי RZR. מתאים לכל המשפחה והבילוי כאן מהנה במיוחד.
2. ארוחות שטח חגיגת טעמים – אירוח דרוזי שכולל ארוחות שטח עם מנות דרוזיות אוטנטיות וטעימות.
3. ספא קפה ושוקולד – ספא ייחודי ומפנק מאוד, יתאים לכם בעיקר אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית.
4. פיינטבול הגושרים – קחו את המשפחה למשחק מרגש בחוץ הכולל אסטרטגיה ולא מעט תנועה.

בצפון הארץ אתם יכולים ליהנות מעוד מגוון רחב של פעילויות כמו ביקור בגלריות אומנות שונות, מסעדות שף, בתי קפה ועוד. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם תתכננו את הדברים ואם תבדקו מה מתקיים באזור בתאריכי החופשה שלכם, הרי שכל המשפחה תתרגש ותיהנה.

וילות נופש בצפון לזוגות

לישון במקום מפנק
עוד דבר שצריך לתת עליו את הדעת זו כמובן השאלה איפה ישנים, כי הרי לא תיסעו לצפון רק לפעילות של כמה שעות בודדות. במובן הזה אתם יכולים להיות בטוחים שיש הרבה מאוד אופציות שעומדות בפניכם כי ככל שעוברות השנים ניתן לראות מגוון רחב יותר ויותר של וילות מפנקות. תוהים איזו וילה כדאי לכם לשכור? אם כך, אנחנו ממליצים לכם להתייחס לנקודות חשובות כמו:
מיקום הוילה
הגודל שלה
חוות הדעת לגביה
המחירים

התאמת הוילה לצרכים מיוחדים, לנכים, למי שרוצה להגיע עם חיית מחמד או לדתיים
כל אדם שיש לו וילה להשכרה באזור הצפון בוחר מהם התנאים שבהם הוא מוכן להשכיר אותה ולכן חשוב שתחפשו רק את הוילה שתנאי ההשכרה שלה מתאימים לכם. זו יכולה להיות שאלת כשרות המטבח, הקרבה לבית הכנסת או כל סוגיה אחרת שבעיניכם מהותית. במידה ויש לכם דילמות או משהו שעדיין לא פטור, תמיד תוכלו לפנות ישירות לבעלי הוילה כדי לקבל הסברים על האירוח במקום.

וילות נופש בצפון למשפחות

ציון הגולשים
יש לכם דילמה? לא יודעים איזו וילה לשכור ואתם רוצים להיות שלמים יותר עם ההחלטה שלכם? אם כך, כדאי יהיה לבדוק מה חושבים אחרים. האם הנופשים שכבר הגיעו לוילה בעבר חזרו אח"כ וכתבו על המקום דברים טובים? האם הציונים שקיבל המקום גבוהים? את המידע הזה אתם יכולים למצוא בקלות לגבי כל וילה וזה בהחלט יעזור לכם לבחור ממי אתם רוצים לקבל שירות ואיזו וילה מתאים לכם לשכור לחופשה הקרובה.